متفرقه

داروی هایی که همیشه باید در منزل داشته باشید

اطلاعات موجود در این مقاله فقط برای اهداف آموزشی و اطلاعاتی است و توصیه بهداشتی یا پزشکی نیست. در مورد هر گونه سؤالی که ممکن است در مورد یک وضعیت پزشکی یا سلامتی داشته باشید، همیشه با پزشک یا سایر ارائه دهندگان سلامت واجد شرایط مشورت کنید. ورم پای بیماران دیابتی چیست و چطور رخ می دهد؟

مراقبت از پوست

آنچه شما نیاز دارید: میسلار واتر، اسپری پماد، ضد آفتاب پودری

دکتر Tyler Hollmig، مدیر جراحی پوست در دانشگاه تگزاس در دانشکده پزشکی Dell آستین، به CNET می گوید که این سه محصول OTC برای سلامت طولانی مدت پوست ضروری هستند. مفنامیک اسید برای دندان از پیشنهادات امروز است.

میسلار واتر ضروری است زیرا یکی از ملایم ترین و در عین حال قوی ترین پاک کننده های صورت موجود است. ساخته شده از میسل، نوعی آرایش مولکولی که ناخالصی هایی مانند آثار آرایش، کثیفی و روغن را به دام می اندازد. می‌توانید آن را از هر داروخانه‌ای تهیه کنید – اکثر آنها مارک‌های محبوبی مانند Neutrogena و Garnier و همچنین مارک‌های فروشگاهی عمومی دارند.

هالمیگ همچنین عاشق اسپری های پماد، مانند اسپری بدن پماد Aquaphor’s، نوعی غبار از چیزی است که معمولاً در لوله ها و وان ها وجود دارد. هالمیگ می‌گوید: «اینها واقعاً مفید هستند زیرا بیماران مجبور نیستند یک محصول چرب را روی پوست خود پخش کنند. آنها فقط آن را مانند یک اسپری ضد آفتاب اسپری می کنند. این یک راه فوق العاده برای مرطوب کردن است، بهتر است در عرض 2 دقیقه پس از دوش گرفتن استفاده شود تا در لایه ای از رطوبت ببندد.

در آخر، هالمیگ کرم‌های ضدآفتاب پودری را به عنوان مراقبت پیشگیرانه برای پوست توصیه می‌کند، زیرا می‌توانید آنها را در اواسط روز، هر چند بار که نیاز دارید، بدون احساس چربی یا نیاز به آرایش مجدد، استفاده کنید. پودر تنظیم نامرئی Supergoop دارای SPF 45 است که پوست شما را مات و محافظت می کند. هر نوع ضدآفتابی برای محافظت از شما در برابر سرطان پوست مهم است، بنابراین اگر در حال حاضر هر روز از ضد آفتاب برای صورت یا بدن خود استفاده نمی کنید، باید از همین الان شروع کنید.

سرماخوردگی و آنفولانزا

آنچه شما نیاز دارید: کمک به خواب سرماخوردگی و آنفولانزا، شربت سرفه

Caudle به Mucinex Nightshift توصیه می‌کند تا زمانی که بوییدن شما متوقف نمی‌شود کمی بخوابید. کمبود خواب می‌تواند سرماخوردگی و سایر ویروس‌ها را بدتر کند یا برای مدت طولانی‌تری باقی بماند، و هر کسی که تا به حال سرما خورده است می‌داند که چگونه سردرد احتقانی می‌تواند شما را تمام شب بیدار نگه دارد.

Mucinex Nightshift شامل سه ماده فعال کلیدی است: استامینوفن درد را تسکین می دهد و تب را کاهش می دهد. دکسترومتورفان سرفه را سرکوب می کند. و تریپرولیدین، یک آنتی هیستامین، آبریزش بینی، خارش گلو و سایر علائم مرتبط با هیستامین را تسکین می دهد.

برای جایگزینی طبیعی شربت سرفه برای کودکان یا بزرگسالان، شربت سرفه موکوس ماتی را امتحان کنید. این در واقع یک محصول OTC بدون دارو است که به طور کامل از مواد گیاهی ارگانیک، از جمله عسل و زنجبیل ساخته شده است – به این فکر کنید که بیشتر از یک دارو، یک محصول تسکین دهنده است.

تندرستی بانوان

آنچه شما نیاز دارید: Midol Complete، محصولات تسکین دهنده خلق و خو

در اتاقی مملو از افراد دارای بخش تناسلی زنانه بگویید «PMS» و با ناله، آه و چشم درهم می‌روید. به بیان تلخ، واقعا بد است. اگر خونریزی چرخه‌ای به اندازه کافی بد نبود، علائمی مانند نفخ، گرفتگی عضلات، خستگی و بدخلقی نیز در هر ماه ظاهر می‌شود.

دکتر Gené van den Ende، معاون امور پزشکی آمریکای شمالی در Bayer Consumer Health، برای غلبه بر سندرم‌های پیش از قاعدگی، یا هر سندرمی که با پریود شما همراه است، Midol Complete را توصیه می‌کند. ترکیبی از استامینوفن، کافئین و پیریلامین مالئات (آنتی هیستامین) با هم برای مقابله با گرفتگی عضلات، دردهای عضلانی، خستگی، نفخ و افزایش وزن آب کار می کنند.

اگر علائمی مانند نفخ یا خستگی ندارید، اما فقط می‌خواهید استراحت کنید و عادت ماهانه خود را آسان‌تر کنید، فعالیت‌ های آرام ‌بخشی مانند گوش دادن به مدیتیشن هدایت ‌شده با پخش‌کننده اسانس را در اتاق خود امتحان کنید.

بریدگی، خراشیدگی و سوختگی

آنچه شما نیاز دارید: پماد آنتی بیوتیک و پراکسید هیدروژن

یعقوب می گوید: “شما همیشه باید برای درمان بریدگی ها، خراش ها و سوختگی ها آماده باشید.” مهم است که فوراً [زخم] را تمیز کنید و از یک پماد یا کرم آنتی بیوتیک سه گانه برای کمک به پیشگیری و درمان هرگونه عفونت باکتریایی استفاده کنید.

یعقوب می‌گوید پس از تمیز کردن بریدگی، خراشیدن یا سوختگی با پراکسید هیدروژن، در اسرع وقت یک پماد آنتی‌بیوتیک روی آن بمالید و روی آن را با نوار چسب بپوشانید تا به روند بهبودی کمک کند.

می ‌توانید مارک ‌های عمومی پراکسید هیدروژن (مانند نام تجاری Target’s Up&Up) و پماد آنتی ‌بیوتیک (مانند پماد آنتی ‌بیوتیک اصلی CVS Strength) را پیدا کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا