آموزشی

سخت ترین زبان ها برای یادگیری در جهان

ما قصد داریم 10 زبان برتر برای یادگیری در جهان را شرح دهیم و همچنین در مورد 5 زبان دشوارتر صحبت کنیم. آن را به عنوان نشانه ای برای تسلیم شدن تلقی نکنید. چندین منبع آنلاین و نرم افزار یادگیری زبان وجود دارد که به شما کمک می کند تا با اطمینان خاطر صحبت کنید.نوشتن رزومه انگلیسی را یاد بگیرید.

لیست چندزبان برتر برای یادگیری

ما چند زبان برتر برای یادگیری را برای انگلیسی زبانان شرح می دهیم. ما همچنین 5 سخت ترین زبان دنیا را با توجه به یادگیری برای همه گویندگان لیست می کنیم. زبان انگلیسی را یاد بگیرید.

1-چینی(Chinese)

برای یک انگلیسی زبان سخت است که در زبان چینی استاد شود زیرا در لیست سخت ترین زبان ها برای یادگیری در جایگاه اول قرار دارد.

در زبان چینی هیچ الفبای وجود ندارد، فقط کاراکتر وجود دارد. این زبان بیشترین صحبت در جهان است. نوشتن چینی برای نویسنده انگلیسی بسیار دشوار است.

یک کلمه چینی را می توان به چهار روش مختلف تلفظ کرد زیرا این زبان دارای چهار لحن است و هر لحن معنای متفاوتی دارد به همین دلیل به آن زبان آهنگی می گویند.

برای یادگیری این زبان باید با این فرهنگ آشنا شوید. اگر توانایی صحبت به زبان چینی را دارید به این معنی نیست که توانایی خواندن نیز دارید. یادگیری این زبان از نظر تجارت بسیار مفید است.

2-عربی(Arabic)

زبان عربی یکی از بیشترین زبان های صحبت شده در این جهان است. عربی زبانی است که به شما دیدگاه ارزشمندی نسبت به فرهنگ می دهد. از راست به چپ نوشته شده است.

در این زبان کلمات مشترک با انگلیسی بسیار کم است که کار را دشوار می کند.

اگر عربی را با زبان های دیگر مقایسه کنیم، متوجه می شویم که بسیاری از حروف بسته به مکان تنظیم آنها در کلمه، به روش های مختلفی نوشته می شوند، حروف صدادار در نوشتار استفاده نمی شود، بنابراین ترجمه در مقایسه با زبان های دیگر دشوار است.

این سخت ترین زبان برای یادگیری برای انگلیسی زبانان است زیرا الگوهای گفتار و صداهای حروف با زبان انگلیسی بسیار متفاوت است.

عربی نیز توسط مردم سوریه صحبت می شود، اما عربی آنها با عربستان سعودی متفاوت است. این یکی از قدیمی ترین زبان ها و زیباترین زبان گفتاری است.

نکته بسیار جالبی در مورد زبان عربی وجود دارد که در این زبان علائمی به نام زائر، زبر، پایش وجود دارد که در بالا و پایین حروف به کار می روند.

اگر جای نمادها را عوض کنیم، معنای کلمه به کلی تغییر می کند. به همین دلیل است که این یکی از سخت ترین زبان ها برای یادگیری است.

3-ژاپنی(Japanese)

می دانید که ژاپنی یکی از سخت ترین زبان های دنیاست، زیرا یادگیری زبان ژاپنی برای انگلیسی یا همه سخنرانان کار آسانی نیست. هزاران کاراکتر در این زبان وجود دارد که قبل از یادگیری این زبان باید یاد بگیرید.

3 سیستم نوشتاری به نام های کانجی، هیراگانا و کاتاکانا وجود دارد. کانجی برای نوشتن زبان اصلی ژاپنی در نماد استفاده می شود.

در هیراگانا، شخصیت هایی برای نوشتن واژگان اصلی زبان ژاپنی وجود دارد. کاتاکانا در نوشتن کلماتی که از زبان خارجی تشکیل شده اند استفاده می شود.

در ضمن، برای یادگیری این زبان باید فرهنگ ژاپنی را نیز یاد بگیرید. مثلاً اگر به کسی سلام می‌کنید، باید سرتان را پایین بیاورید.

وقتی در نوشتن و گفتار در این زبان استاد شدید، یادگیری زبان های دیگر مانند چینی، کره ای برای شما آسان خواهد بود.

4-مجارستانی(Hungarian)

یادگیری گرامر مجارستانی به دلیل سخت ترین قواعد آن با 26 حالت مختلف در واقع برای انگلیسی زبانان بسیار سخت است و به همین دلیل در لیست سخت ترین زبان ها برای یادگیری قرار می گیرد.

نه تنها این، بلکه برخی مفاهیم اساسی فرهنگی نیز وجود دارد که یادگیری جدا از هم را دشوارتر می کند، به همین دلیل است که اکثر زبان های اروپایی با این مشکل مواجه هستند.

عناصر فرهنگی در این زبان وجود دارد که یادگیری آن را مخصوصاً برای انگلیسی زبانان چالش برانگیزتر می کند. این زبان مانند فنلاندی به خانواده زبان های کوچک مربوط می شود.

5-روسی(Russian)

زبان روسی از نظر سختی 2 از 3 توسط (FSI) ارزیابی می‌شود، که زبان‌ها را بر اساس مدت زمانی که به طور متوسط انگلیسی‌زبان بومی برای یادگیری آن طول می‌کشد، قرار می‌دهد، بنابراین به سختی برخی از زبان‌های دیگر در این فهرست نیست.

روسی از الفبای سیریلیک متشکل از حروفی که برای ما آشنا و ناآشنا است استفاده می کند. همچنین سخت‌ترین زبان‌ها برای یادگیری رتبه‌بندی هستند، زیرا روسی از صامت‌های زیادی مانند لهستانی استفاده می‌کند که املا و تلفظ را به چالش می‌کشد.

صرف نظر از سختی آن، زبان روسی ممکن است ارزش بیشتری برای یادگیری داشته باشد. این زبان از نظر اخلاقی و فرهنگی بسیار مرتبط است.

6-کره ای(Korean)

زبان کره ای یک الفبای نسبتاً مقدماتی است که یادگیری آن زمان زیادی نمی برد، مانند کاراکترهای استفاده شده در سیستم های نوشتاری چینی و ژاپنی نیست، زیرا می توانید به سرعت کلمات را به زبان بیاورید.

زبان کره ای هیچ رابطه ای با زبان های دیگر ندارد که آن را به عجیب ترین و تنها ترین زبان تبدیل می کند. اما چالش های زیادی نیز در این زبان وجود دارد، مانند الفبای خود و دستور زبان دشوار.

علاوه بر این، این زبان دارای ترتیب کلمات خاصی است. به عبارت دیگر، کره ای مانند هیچ زبان متفاوتی است که ممکن است شنیده باشید.

به عنوان مثال، زبان کره ای ابتدا موضوع نمایش داده شده را تعریف می کند، سپس به مفعول می رسد و در نهایت با عمل به پایان می رسد.

7-فنلاندی(Finnish)

فنلاندی دارای موقعیتی برای حضور یک زبان پیچیده برای یادگیری و با دلایل خوب است. اسامی با 15 حالت مختلف دارد، اما در زبان انگلیسی فقط 3 مورد دارند: ذهنی، عینی، ملکی.

این زبان به خانواده زبان های فینو-اورژیک تعلق دارد، بنابراین هیچ تاثیر لاتین یا آلمانی برای کمک به شما در پیش بینی معنای چیزی ندارد.

در اینجا چیزی وجود دارد که نوشتن آن را به شکلی که با الفبای مشابه مانند زبان انگلیسی به نظر می‌رسد، کمی آسان‌تر می‌کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا