آموزشی

نکات برتر فناوری اطلاعات برای سال 2022

سال نو قطعا فرصتی است برای شروع همه چیز از مسیری که می خواهید ادامه دهید.

در اینجا یک وبلاگ ITA با نکات فنی برتر برای سال 2022 وجود دارد بدیهی است که در مورد هر چیزی که دوست دارید از ما در GTB بپرسید!

#1. دفتر کار سیار راه دور اینجاست که بماند:

اگر کووید به همه ما یک چیز یاد داده است، آن نیاز به انعطاف پذیری در مورد نحوه کارمان است. چابکی به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از عوامل کلیدی موفقیت یک تجارت است. ایجاد راه‌های آسان برای برقراری ارتباط با تیم خود با فعال کردن یک راه‌حل همه‌جانبه برای ارتباط، همکاری، تضمین می‌کند که شما در ارتباط و سازنده باقی می‌مانید.

#2. امنیت، امنیت، امنیت!

ما می دانیم که همیشه این را می گوییم، اما تهدیدهای سایبری راه به جایی نمی برند. در سال 2022 روی امنیت تمرکز کنید، زیرا هر کسب و کاری، صرف نظر از اندازه، در معرض خطر است. خطر از دست دادن زمان و پول خود را به دلیل نقض داده یا باج افزار نگذارید، در عوض با شرکت فناوری اطلاعات خود در مورد موارد زیر صحبت کنید:

  • انجام ممیزی امنیت سایبری
  • ایمن سازی تمام ایمیل ها
  • اعلان‌هایی برای کارکنان راه دور داشته باشید تا بدانند چه زمانی به شبکه‌های ناامن متصل می‌شوند.
  • یک طرح بازیابی بلایای طبیعی را اجرا کنید.
  • اطمینان حاصل کنید که پشتیبان گیری از همه داده ها امن است.
  • پیاده سازی سیستم مدیریت رمز عبور
  • برنامه های شخص ثالث را در دستگاه های کاری ممنوع کنید.

#3. مطمئن شوید که I.T در بودجه 2022 است

در این دوره، I.T منطقه ای است که نمی خواهید میانبر استفاده کنید. بودجه بندی برای I.T شما یک حرکت عاقلانه است تا اطمینان حاصل شود که دسترسی به اینترنت، ارتقاء نرم افزار و سخت افزار را در صورت نیاز به طور مداوم ارتقا داده اید. خدمات اینترنتی نامطمئن می تواند باعث خرابی شود که بر بهره وری اثر می گذارد و حتی می تواند مشتریان ارزشمند کسب و کار شما را از دست بدهد. صرفه جویی در بودجه I.T می تواند منجر به هزینه های بسیار بیشتر در ادامه راه شود.

#4. آدرس های ایمیل ایمن و حرفه ای

این ممکن است ابتدایی به نظر برسد، اما اگر قبلاً به یک ایمیل حرفه‌ای مراجعه نکرده‌اید، سال 2022 زمان انجام این کار است. استفاده از اکانت جیمیل یا موارد مشابه تاثیر اولیه حرفه ای ایجاد نمی کند و مهمتر از آن یک خطر امنیتی است. ما به راحتی می‌توانیم به شما کمک کنیم تا ایمیل‌های معتبر تجاری را ارتقا دهید.

#5. تجهیزات خود را حسابرسی کنید

صرف زمان برای انجام ممیزی از فناوری فعلی و نحوه عملکرد آن می تواند مشکلات احتمالی را شناسایی کرده و فرآیندها را ساده کند. هنوز برخی از مشکلات تامین سخت افزار کامپیوتر وجود دارد، بنابراین مطمئن شوید که از آنچه احتمالاً کسب و کار شما در سال 2022 به آن نیاز دارد، از جمله هر کارمند جدید، به علاوه تجهیزات ارتقا یافته، آگاه هستید تا بتوانید از قبل برنامه ریزی کنید.

#6. با یک ارائه دهنده خدمات مدیریت شده شریک شوید

اکنون نیز زمان خوبی برای استخدام یک ارائه دهنده خدمات مدیریت شده است. همکاری با یک متخصص فناوری اطلاعات به شما کمک می کند تا تصمیمات فناوری خوبی بگیرید که در نهایت می تواند باعث صرفه جویی زیادی در پول شما شود. دریافت مشاوره از کارشناسان صنعت که دنیای پیچیده‌تر تکنولوژی، امنیت و بهینه‌سازی منابع IT را درک می‌کنند، سرمایه‌گذاری است که در نهایت به صرفه‌تر از آمبولانس در پایین تپه است.

نگران نباشید اگر همه اینها طاقت فرسا به نظر می رسد، تیم ما می تواند گزینه های زیادی را به شما ارائه دهد تا به شما کمک کند سالی بدون استرس با IT در سال 2022 داشته باشید. اگر اطلاعات بیشتری می خواهید، لطفاً در اینجا با GTB تماس بگیرید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا