آموزشی

11 راه برای تبدیل کردن سال 2022 به بهترین سال

جای تعجب نیست که دومین ماه سال در حال حاضر در آستانه ماست. آنها می گویند وقتی شما در حال تفریح ​​هستید زمان می گذرد – و اگر مراقب نباشید، ما به سال 2022 خیره خواهیم شد و فکر می کنیم سال کجا رفته است. به همین دلیل است که ما 11 مورد از نکات و ترفندهایی برای صرفه جویی در وقت، کتاب ها و ایده هایی برای به چالش کشیدن تفکر شما، و ابزارهای فنی که برای بازگرداندن وقت گرانبهای شما طراحی شده اند. حتی تعداد انگشت شماری از این موارد را در نظر بگیرید و به آنها عمل کنید تا 2021 را به بهترین سال خود تبدیل کنید!

1. خدمات مشتری را اولویت بندی کنید

خدمات عالی به مشتریان هرگز از مد نمی‌افتند. این لحظات مهم به خوبی شناخته شده‌اند و می‌توانند باعث تحسین مشتریان شما شوند. اگر تاکنون برنامه‌ی مدیریت ارتباط با مشتری را اجرا نکرده‌اید، سال 2021 زمان مناسبی است تا این کار را آغاز کنید! شروع کنید، مشتریان “A” و مشتریان کلیدی خود را شناسایی کنید و در یادآوری برای نقاط عطف مهم از زندگی و کسب و کارشان به آن‌ها توجه کنید. هر سه ماه یکبار، هر پیشرفت یا به‌روزرسانی مهمی که ممکن است نیاز به تشویق، تقدیر یا وعده خاصی داشته باشد، را در نظر بگیرید.

2. استراتژیک بگیرید

در جلسات برنامه‌ریزی استراتژیک خود برای سال آینده، مداد را در دست بگیرید. فراموش نکنید که به‌روزرسانی سالانه شرکت را برای جلسه برنامه‌ریزی با مشارکت بالا با تیم خود در نظر بگیرید. این جلسات باید شامل دریافت نظرات تیمتان درباره پیشرفت کسب‌وکار و اهداف آینده باشد. یک چارچوب ساده برای این کار می‌تواند شامل پرسش‌های زیر باشد:

  1. قرار است روی چه چیزی کار کنید؟
  2. چه تغییراتی را انجام دهید؟
  3. چه آزمایش‌هایی انجام دهید؟
  4. چه کارهایی را متوقف می‌کنید و چه کارهایی را شروع می‌کنید؟
  5. چه کارهایی را بیشتر انجام می‌دهید و چه کارهایی را کمتر انجام می‌دهید؟

3. برنامه بازاریابی را اجرا کنید

هرچند ارجاعات برای ایجاد کسب‌وکار جدید بسیار ارزشمند هستند، اما شما نمی‌توانید زمان انجام آن‌ها را کنترل کنید. به همین دلیل، ایجاد یک استراتژی گسترده‌تر و برنامه اجرایی برای امسال ضروری است. برای شروع، با فهرست کردن اهداف خود آغاز کنید و ویژگی‌های مشتریان ایده‌آل خود را در نظر بگیرید (جایی که می‌توانید آن‌ها را پیدا کنید و چگونه با آن‌ها در ارتباط باشید). سپس، فعالیت‌های کلیدی را برای ایجاد کشش و برنامه‌ریزی و اجرای آن‌ها به کار ببندید.

4. مدیریت اسناد خود را به عهده بگیرید

آیا می‌دانستید که جستجوی اسناد برای شرکت‌های خدمات حرفه‌ای تقریباً 4000 دلار هزینه از دست دادن بهره‌وری هر کارمند در هر ماه دارد! اگر متوجه شدید که در نوار جستجو می‌چرخید – ممکن است زمان آن رسیده باشد که گزینه‌های ذخیره‌سازی اسناد خود را دوباره ببینید. مجموعه ای از راه حل ها در بازار وجود دارد، اما مطمئن شوید که راه حل سریع و پاسخگو، بصری و آسان است و با سیستم مدیریت عملکرد فعلی شما و سایر راه حل های تجاری اصلی (مانند ایمیل) ادغام می شود. اگر به دنبال راه حلی مدرن، بصری و ایمن برای مدیریت اسناد هستید، HowNow Document Management همه این جعبه ها و بسیاری موارد دیگر را مشخص می کند.

5. یک پورتال مشتری با راه حل یکپارچه امضای الکترونیکی پیاده سازی کنید

آیا در چند سال گذشته از حاشیه نظاره‌گری محتاطانه پیروی کرده‌اید و منتظر بوده‌اید که ببینید چگونه دیگران پورتال مشتریان خود راه‌اندازی می‌کنند؟ ایجاد یک پورتال برای دسترسی به داده‌های مشتریان شما یک ارزش افزوده بی‌نظیر است و این امکان را فراهم می‌کند که اسناد را به صورت ایمن و بدون نیاز به ایجاد ایمیل‌های حجیم توزیع کنید.

یک راهکار جامع پورتال، مانند HowNow Portal، همچنین باید یک سیستم امضای الکترونیکی کاملاً یکپارچه و مطابق را ارائه دهد تا به مشتریان اجازه دهد به طور قانونی بر روی یک مجموعه کامل از اسناد، از قراردادهای اعتمادی تا اسناد ASIC و اظهارنامه‌های مالیاتی، بدون نیاز به چاپ و امضای مورد قانونی را انجام دهند. این برای شما عملیات اسکن و کپی را نیز انجام می‌دهد..

6. مدیریت کارنامه مطابقت خود را برون سپاری کنید

باقی ماندن در فهرست الزامات انطباقی و تغییر سال به سال کاری آسان نیست. به جای صرف وقت در مدیریت اسناد و به‌روزنگه‌داشتن کاغذهای کاری، چرا این کار را به یک تیم متخصص از حسابرسان حرفه‌ای (CA و CPA) برون‌سپاری نکنید؟ با استفاده از Smart Workpapers، شما می‌توانید فایل شروع خود را ایجاد کنید و از بین الگوهای مختلف شرکت خود و ما، برای هر کار الگوی مناسب را انتخاب کنید. هر ترکیبی از الگوهای شرکت خود را با چندین برگه و نشانه‌گذاری برای موارد جداگانه ایجاد کنید.

7. جریان اطلاعات را خودکار کنید

با فرآیندهای بی‌شماری که شرکت‌های ما در حال اجرا هستند، و انبوهی از داده‌هایی که همه ما این روزها با آن کار می‌کنیم، به راحتی می‌توان احساس غرق شدن در اطلاعات کرد. به جای گرفتار شدن در برنامه ها، بررسی متقابل اطلاعات، یا کپی داده ها از یک مکان به مکان دیگر، ممکن است زمان استفاده از یک ابزار یکپارچه سازی مفید باشد. اگر قبلاً از Office365 یا سایر ابزارهای مایکروسافت استفاده می کنید، Microsoft Flow یک گزینه عالی است، و Zapier یا Integromat هر دو ابزارهای آنلاین رایگانی هستند که به شما امکان می دهند مجموعه ای از سیستم های آنلاین را برای خودکارسازی کارهای دستی ادغام کنید.

8. جمع آوری سالانه خود را خودکار کنید

اگر هنوز هم به صورت دستی مجموعه‌های گزارش سالانه مشتریان خود را تهیه می‌کنید، وقت آن است که به اتوماسیون فکر کنید. FuseDocs یک پلتفرم هوشمند اتوماسیون است که هماهنگی با سیستم‌های مدیریت تمرین و مدیریت اسناد شما را فراهم می‌کند و این امکان را به شما می‌دهد تا در چند ثانیه، یک مجموعه گزارش سالانه کامل را آماده کنید. با استانداردسازی فرآیندهای خود در میان تیم‌ها و مکان‌ها، بسته‌های گزارش حرفه‌ای را آماده کنید که برای مشتریان شما آسان قابل فهم و پیمایش باشد.

9. با Canva خلاق باشید

اگر به بهبود تلاش‌های بازاریابی خود در سال 2021 فکر می‌کنید، نیازی به دنبال دیگر راهکارها نیست. Canva یک پلتفرم طراحی آنلاین رایگان است که امکان طراحی همه‌چیز از آگهی‌ها تا سرفصل‌های پست وبلاگ و بنرهای خبرنامه را برای شما آسان می‌کند. از آن استفاده کردن نه‌تنها آسان است، بلکه دسترسی به تعداد زیادی قالب رایگان نیز دارید، بنابراین می‌توانید داستان خود را بدون هیچ تأخیری به دیگران بیاورید.

10. شروع به گوش دادن کنید

پادکست‌ها روش‌های بی‌نظیری برای جذب اطلاعات در زمان‌های مختلفی از روز مانند رفت و آمد صبحگاهی، دویدن در طول روز یا هنگام آماده کردن شام فراهم می‌کنند. هر چند که پادکست‌های فوق‌العاده زیادی وجود دارند که شامل کمک‌های کمدی گرفته تا موضوعاتی مرتبط با مراقبت از خود و رشد کسب و کار می‌شوند، اما ما علاقه‌مند به پادکست‌های خاصی مانند “In the Slipstream” برای بینش‌های خاصی در صنعت، “HBR Ideacast” برای گسترش ایده‌های ما، و “Philosophy Bites” برای چالش ذهنی خود هستیم.

11. این صفحات را ورق بزنید

پادکست‌ها بسیار عالی هستند، اما گاهی اوقات هیچ چیز بهتر از یک کتاب خوب و قدیمی نیست. امسال، همه ما به دنبال بازنگری در موارد مورد علاقه‌یمان برای یادگیری چیزهای جدید هستیم. ما عاشق کتاب‌های “To Sell Is Human” اثر دنیل پینک و “گاو بنفش ست گودین” هستیم که هر دوی آنها تفکر شما را به چالش می‌کشند و بدون شک می‌توانند الهام‌بخش نوآوری‌های بعدی شما باشند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا